czwartek, 27 października 2011

Pomnik

Ta wiadomość zastała mnie o 6:20 rano w łazience. Gdybym się golił mogłoby być "po ptakach". W Wołominie ma stanąć na placyku przed Urzędem Miejskim pomnik Lecha Kaczyńskiego. Od dwóch tygodni obserwowałem prace tam prowadzone. Irytowało mnie, że burmistrz poprawia sobie chodniczek, a ja nie mam gdzie zaparkować pod stacją. Ale jak się okazało problem jest głębszy i poważniejszy. No to mam kilka propozycji...
Po pierwsze krzyż sprzed pałacu powinien znaleźć godne miejsce obok tego pomnika. W następnym kroku proponuje sprowadzić do Wołomina wrak TU. Pustych miejsc jest multum. Jest gdzie go upamiętnić. No i ostatni pomysł - na Wawel do krypty jest daleko. Jakby tak gdzieś w Wolominie zrobić mauzoleum, no to można by przenieść...
Dla chętnych z niskim ciśnieniem kilka linków:
Facebook - nie chcę pomnika
Petycja w sprawie budowy pomnika
Pierwszy taki pomnik
Projekt pomnika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz