wtorek, 29 marca 2011

Brasilian party...

Po obradach było coś dla ciała (i ducha też). Pierwszy raz skorzystałem z autobusu z obrad do hotelu, dzięki czemu wiedziałem, skąd odjeżdża autobus na party. Wyspa może nie zaimponowała, tak jak i zawartość grilla. Klasyka... Do obiadu grał zespół, jak skończył grać odważyłem się na pływanie w oceanie. Potem było małe zwiedzanko wyspy, z którego powróciły mnie ... bębny. Słońce właśnie zachodziło i w planie był występ bębniarzy plus... panienek od samby. Z moim kolegą ze studiów Mirkiem ćwiczyliśmy dzięki temu, że od 30 lat jest w stanach i zna świat "caiprinha". W barku było oficjalnie piwo, nie tak jak na dominikanie. Trunek przedni - zgubiłem konferencyjny błękitny kapelutek... Po bębnach była szkoła samby. Przełamałem swoją wrodzoną wstydliwość. Nie, nie tańczyłem... Ale mam z Mirkiem pewna fotkę... Niestety, nie zabrałem właściwej przejściówki! A zdjątko jest fajowskie! 21:27 w Santos... Czas spać!

2 komentarze:

  1. Opowiesc brzmi ciekawie acz chaotycznie...
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skróty wynikały z późnej pory. Jest konferencyjny autobus, ale... nieoznakowany. Widziałem go - czarny, dwupoziomowy z klubu FC Santos. Wczoraj jechałem nim trzy razy - pierwszy raz z obrad do hotelu. Party było na wyspie - autobus dowoził nas na przystań. Całość imprezy na wyspie (15:00-20:00) mogę podzielić na części: jedzenie z muzyką do kotleta, pływanie, zwiedzanie wyspy, koncert bębniarzy, szkoła samby. Co do drinka - Mirek był już w Brazylii i znał nawę drinka, tak jak my poznaliśmy Pinacolade i Cuba Libre. Na wyspie napisy TYLKO po portugalsku, żadnego menu, więc skąd mogłem wiedzieć o trunku. Panienki od samby wyciągały publikę do tańca - ja się szybko przemieszczałem i pewnikiem wtedy zgubiłem kapelutek. Musiał zostać na ławce lub stole. Był niebieski i z błędem ortograficznym po angielsku. A przejściówka potrzebna by mi była aby włożyć kartę pamięci z kamery do kompa. Wziąłem jedną z domu ale... nie tą. Stąd na to sensacyjne zdjęcie trzeba będzie poczekać!

    OdpowiedzUsuń