sobota, 26 marca 2011

Krew jasnista mnie zalewa...

Uff, juz Brazylia, Sao Paulo... O locie bedzie pozniej, teraz pierwsze wrazenia. Bo zalewa mnie krew jasnista i pozbywam sie jakichkolwiek kompleksow. Mialem zapisane, i wydrukowane ze strony konferencji obslugiwanej przez cudaczne biuro, ze pierwszy autobus jest o 5:30. No i wyrobilem sie. Oczywiscie nikt nie byl mi w stanie powiedziec, gdzie jest przystanek, miedzy godzina 5:20 a 5:40 szukalem go miotajac przeklenstwa. Wyladowalem na terminalu 2, krajowym. Informacja oczywiscie nieczynna. Pytam sie w biurze od taksowek. No mowia po angielsku jak ja po portugalsku. Pokicalem wkurzony na pierwszy terminal. Tam mnie odeslali na... drugi do informacji lotniskowej. Wobec panienek tam siedzacych bylem juz stanowczy i skoro kumaly po angielsku to zyczylem good luck przy olimpiadzie. Jedna sie uniosla honorem i zaprowadzila mnie do... kasy biletowej Brasileiro Express. Tam okazalo sie, ze pierwszy autobus byl... o 5:10, bylem bez szans. Nastepny jest 9:30, ale poniewaz kasjerka w cudownym mundurku nawet nie usilowala mowic po angielsku stwierdzilem, ze bilet bez informacji gdzie jest przystanek malo mi robi. Wrocilem wiec na pierwszy terminal opierdolic tych dwoch kolesi, co nie wiedza o kasie, ale... Skonczyli zmiane. Opierdolilem panienka i sprawdzila mi w sieci, ze ten drugi Transitolar odjezdza o 8:00. Wschodzi slonce wiec moze zlokalizuje przystanek. A na pewno opierdole panienke z tego biura w Santos co mnie kilka razy pytala o ktorej przylatuje. Rane, zero kompleksow jako Polska. Jestesmy cudownie zorganizowanym krajem...
WiFi nie ma ale jest kafejka. Za jedne 0.35 czyli 60 groszy za minute. Przyjemnosci kosztuja. Jak klepne te emocjonalna wypowiedz moze pogadam z Kasia na Skype, jak... przypomne sobie haslo do Skype!

2 komentarze:

  1. No tak... Jak juz sie wie co wpisac, to wszystko wychodzi. Jak wpisalam Santos i Expresso Brasileiro do googla to znalazlam strone

    http://www.toandfromtheairport.com/saopaulo.html
    (nawet po angielsku!)

    i tam na dole jest rozklad jazdy tych autobusow

    Cytuje:

    By Other/Long Distance Bus:
    General: Long-distance buses depart from the lower/arrivals level of Terminal 1, near the Rental car desks. the relevant companies have desks there.
    Expresso Brasileiro Buses: Expresso Brasileiro run buses from the lower/arrivals level to Rio de Janeiro, Santos, Sâo Vicente & Praia Grande. Their desk is next to the Car Rental offices outside arrivals. Timings: Buses leave the airport daily heading for Santos, Sâo Vicente & Praia Grande, at 0510, 0930, 1240, 1430 & 1810. Cost: To Santos BRL 19.97, Sao Vicente BRL 21.57 & Praia Grande BRL 23.39.
    GOL Bus to Congonhas Airport: GOL Airlines is reported to run a bus from the arrivals level of the airport to Sao Paulo Congonhas Airport.

    Mam nadzieje, ze podroz busem ok

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciagle jestes na Skypie - pewnie w tej kafejce na lotnisku. Mam nadzieje, ze uda ci sie zlapac internet i wylogowac.

    Ja wrocilam od Witaskow. Asia i Czarek poszli na zebranie, jak ty to mowisz, Sekty. Ja zostalam z Gabrysia i Marcelkiem. Wczesniej zamowilismy Chinczyka, ale dosc dlugo jechali, wiec Asia z Czarkiem juz nie zjedli. Za to ja i dzieciaki pojedlismy. Pogralismy w Intekigencje a potem mielismy ogladac pozegnanie Malysza, ale pogoda w Zakopanem splatala figla i konkurs zostal przesuniety na pozny wieczor, wiec po piatej wrocilam do domku. zgarnelam kota i wpypuscilam Gape. Hrabina Sara nie chciala wyjsc

    K.

    OdpowiedzUsuń